
Skuteczna opieka nad środowiskiem systemowym staje się niezbędna dla utrzymania ciągłości działalności. Prawidłowe funkcjonowanie systemów informatycznych jest kluczowe dla efektywnej pracy i osiągnięcia sukcesu firmy. Kompleksowe usługi utrzymania systemów informatycznych zapewniają stabilność, bezpieczeństwo oraz ciągłość operacyjną.
Bezpieczeństwo danych jest kluczowe. Proponuję skuteczne rozwiązania backupu, regularnie sprawdzane i testowane, aby w przypadku awarii umożliwić szybkie oraz kompleksowe odzyskiwanie danych. Regularne monitorowanie systemów informatycznych pozwala wykrywać potencjalne problemy jeszcze przed ich wystąpieniem. Dzięki zaawansowanym narzędziom diagnostycznym, możemy identyfikować i eliminować ewentualne awarie.
Opieka nad środowiskiem systemowym (Serwery Aplikacyjne)
- Analiza zajętości zasobów. Oczyszczanie przestrzeni dyskowej z niepotrzebnych plików.
- Aktualizacja oprogramowania systemowego i narzędziowego.
- Usuwanie awarii i rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą IT.
- Monitoring zasobów oraz kluczowych procesów biznesowych.
- Analiza aktualnej konfiguracji i wdrożenie dobrych praktyk poprawiających wydajność i bezpieczeństwo.
Opieka nad środowiskiem bazodanowym
- Administracja bazami danych.
- Tworzenie i odtwarzanie backupów.
- Monitoring procesów bazodanowych.
- Analiza kosztów zapytań i ich optymalizacja (np. SQL Tuning).
- Optymalizacja wydajności baz danych.
- Analiza zajętości przestrzeni dyskowej.
Czynności naprawcze i rozwojowe:
- Zapewnienie wsparcia użytkowników systemów informatycznych w zakresie merytorycznym (funkcjonalność).
- Wsparcie techniczne mające na celu pomoc w utrzymaniu systemu informatycznego.
- Rozwiązanie problemów wymagających wiedzy specjalistycznej z zakresu IT (np.: Administracja Systemami Windows Server, rozwiązywanie problemów sieciowych, Administracja bazami danych).
- Wsparcie i wdrożenie nowych rozwiązań opartych o dedykowane narzędzia i aplikacje informatyczne.
- Integracja z produktami i utrzymanie dedykowanych rozwiązań innych dostawców.
- Tworzenie i rozwój dokumentacji.
- Wizyty serwisowe w siedzibie klienta.